Powered By Blogger

ΑΙΤΗΣΗ

ΔΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΓΓΡΑΦΗ . Η ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ  Η διαδρομή στο google map
Λίγες μικρές αλλαγές στον τερματισμό αλλά και στα πρώτα 120 μέτρα που περνάμε κάτω από το Δημοτικό Μέγαρο ( στοά).

Η διαδρομή θα περνάει διαδοχικά από τα εξής σημεία: Πλατεία Κρονίου – πεζόδρομος Κωνσταντίνου Καραμανλή – Δημοτικό Μέγαρο  ( διαπερνώντας τη στοά κάτω από το  Δημαρχείο που θα μας οδηγήσει  στην έξοδό της  αριστερά προς την πλατεία) –  Πλατεία Ελευθερίας – περνάμε απέναντι στην Κύπρου – για να βρεθούμε την Ιερά Μητρόπολη –  στρίβουμε δεξιά στην Μητροπολίτου Κωνσταντίνου η οποία και συναντά – την ‘Ιωνος Δραγούμη –ανηφορίζουμε σε μία ήσυχη και όμορφη περιοχή της πόλης – και στη συμβολή με την  οδό  Χατζηπανταζή ,όπου βλέπουμε απέναντί μας τους Αγ. Θεοδώρους ( παλαιά Μητρόπολη) κινούμαστε αριστερά επί της Παπάζογλου προς το 3ο Γυμνάσιο και αφού περάσουμε το παρκάκι ( το οποίο το βλέπουμε στα αριστερά μας) θα συναντήσουμε την  οδό Ορέστη ( δίπλα από το 3ο Γυμνάσιο) η οποία μας οδηγεί σε ένα άγνωστο για πολλούς Σερραίους μονοπάτι που θα μας οδηγήσει στα –σκαλιά που θα μας βγάλουν στον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου – σταθείτε να δείτε πανοραμικά όλη την πόλη και τον Ν.Σερρών μέχρι και τα Κερδύλλια - και στη συνέχεια βγαίνουμε στον δρόμο του Κουλά ( Βυζαντινής Ακρόπολης).
Κατηφορίζοντας περνάμε από το ξενοδοχείο « ΕΛΠΙΔΑ RESORT» - και  πριν τον Ι. Ν. Αγίων Αποστόλων στρίβουμε αριστερά  στο μονοπάτι που θα μας βγάλει στην Ε. Ο. Σερρών Λαϊλιά – ακολουθούμε τον δρόμο ( άσφαλτο)  για περίπου 1 χιλιόμετρο –στη συνέχεια  στρίβουμε δεξιά ( είμαστε στα μισά σχεδόν) στον χωμάτινο δρόμο που θα μας βγάλει στη λίμνη ( ΠΡΟΣΟΧΗ στην ΚΑΤΗΦΟΡΑ  πριν τη λίμνη) – περνάμε τη ξύλινη γέφυρα της λίμνης - και στη συνέχεια παίρνουμε το δρόμο ( χώμα και άσφαλτο) που θα μας φέρει στην πόλη.Από την ‘Ιωνος Δραγούμη στρίβουμε, για να δούμε το παρεκκλήσι του  Προδρόμου ( Προδρομούδι) και στη επόμενη διασταύρωση πάμε αριστερά ακολουθώντας την Ορφέως για να βρούμε την Κωνσταντινουπόλεως – 1η κάθετος-  την  οποία και ακολουθούμε ( παράλληλα της  Εθν.Αντίστασης) για να μας οδηγήσει στην πλατεία του ΙΚΑ , την οποία και  διασχίζουμε για να βρεθούμε απέναντι – στην  Πρίγκ. Χριστοφόρου και στην αμέσως επόμενη διασταύρωση με την Παπαπαύλου  πηγαίνουμε αριστερά και βγαίνουμε στα  GOODYS για να περάσουμε απέναντι στην Πλατεία Ελευθερίας ακολουθώντας τον ποδηλατόδρομο  περνάμε δίπλα από το ΜΠΕΖΕΣΤΕΝΙ ( Μουσείο που φιλοξενεί εκθέματα από τη γη των Σερρών) ,έχοντας το  στα δεξιά μας   και κατεβαίνουμε,  αφού περάσουμε από μπροστά του , την κύρια είσοδό του, κινούμενοι δεξιά .
Στη συνέχεια, αφήνοντας το ΜΠΕΖΕΣΤΕΝΙ  στα δεξιά μας  κατεβαίνουμε  λιγάκι ( 20 μέτρα) για   να δούμε τον πεζόδρομο με τα καφέ, και στρίβοντας κάθετα  αριστερά περνάμε από τη στοά η οποία θα μας οδηγήσει στην αψίδα με τα αναρριχώμενα, οπότε οδηγούμαστε  προς το κέντρο της Πλατείας για τον τερματισμό .

1. Μπορεί κάποιος να μου δώσει κάποιες πληροφορίες για τη διαδρομή; Ανηφόρες, κατηφόρες κλπ;Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

1. Στην αρχή του άρθρου έχω ένα Link - Η διαδρομή σε Google map - όπου μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες και τα υψομετρικά τα οποία φθάνουν στα 100 μέτρα.

2. Κάνε σε παρακαλώ και μια αναφορά για την αναλογία χώματος-ασφάλτου περίπου και αν τα χωμάτινα τμήματα είναι τεχνικά ή απλοί χωματόδρομοι.
      Επίσης το κομμάτι κατάβασης από τον Αγ.Νικόλαο προς οδό Ορέστη τι είδους είναι;

3. Ασφάλτινο κομμάτι περίπου 7,5 ΚΜ , χωμάτινο 3,5.
      Το χωμάτινο ( τεχνικό) είναι όταν αφήσω το δρόμο του Κουλά ( Ακρόπολης) για να βγω στο δρόμο του Λαϊλιά και το άλλο κομμάτι ( χωματόδρομος με ένα μικρό κομμάτι τεχνικό, περίπου 400μέτρα) που οδηγεί στη λίμνη
      Μετά τη λίμνη χωματόδρομος περιπάτου, δίπλα στο ποτάμι, για 1 ΚΜ, που θα μας οδηγήσει στην Εξοχών για να μπούμε στην πόλη ασφάλτινα πλέον.

2. Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα δουμε αν ειναι ευκολο να τα ανεβασετε τα υψομετρικα με καποιο ρολοι αγωνιστηκό ωστε να ξερουμε αν μπορουμε να το τρεξουμε..

3. Παιδιά βάλτε από Garmin την διαδρομή να την δούμε.

4. Μπορούν στον αγώνα να λάβουν μέρος ανήλικοι με συγκατάθεση γονέα;

5. Σύμφωνα με την προκήρυξη:
    4.Δικαίωμα συμμετοχής
    Για να συμμετάσχει κάποιος στον αγώνα πρέπει να έχει εξετασθεί ιατρικά και να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αν είναι άνω των 18 ετών, ο ίδιος, αν είναι ανήλικος να υπογράψει ο γονιός του.

6. Θα υπάρχουν και ηλικιακές κατηγορίες των 2 φύλων;

7. Υπάρχουν σταθμοί υποστήριξης με νερό?

8. Θα ανακοινωθουν τα αποτελεσματα?